onsdag den 4. juni 2014

Madpakken #3 og #4

Vi tager lige et par madpakker mere! Jeg har nemlig en del billeder fra de måneder, hvor jeg prøvede den af! Den første er en af mine favoritter - frisk salat, glaseret hamburgerryg (smager fantastisk dagen derpå) og salat!!

Indtil videre nyder jeg at lave madpakker og hold da op, hvor har jeg lært meget!! Men mere om det næste gang!

Indhold:

Madpakken #3:

  • Pastasalat med alt muligt godt.
  • Glaseret hamburgerryg
  • 1 æble i skiver
  • 5 jordbær!

Madpakken #4:

  • Tærte m/ketchup (i det hjerteformede bæger)
  • Agurk i skiver
  • Jordbær
  • Æble i skiver



De færdige resultater:

Madpakken #3:

 
Man bliver altså så glad, når man åbner sådan en madpakke! 
Jeg lærte dog en vigtig ting!! 
Salat skal hest være i bunden og IKKE i toppen!!

Madpakken #4:

Det er en nem og hurtig madpakke, 
men det er nu ikke dumt at kunne snacke af jordbær, æbler og agurker!
Det hjælper i alt fald mig med at få spist mere frugt og grønt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...