mandag den 2. juni 2014

Madpakken # 2 - og en skøn lille ferie!

Hold da op, hvor har vi nydt ferien - Kristi Himmelfarts-ferien! Det har været helt fantastisk! Indrømmet - vi har savnet varmen... Vi er ikke varme-mennesker, men vi kunne godt have haft de der 20-25 grader, i stedet for de 10-15 grader!

Men vi har nydt ferien! Helt og aldeles!

Når jeg laver madpakker til mig selv, er det ofte med rester... Jeg er ikke helt vild med rugbrød, så det passer mig rigtig godt og ofte har vi så lidt rester tilbage, at det kun lige passer til en frokost! Noget der smager super godt dagen derpå er flødekartofler og hamburgerryg! MUMS! Jeg forsøger desuden altid at have grøntsager og frugt med også... Jeg spiser lidt i hver pause, og så er det godt at der er snackgrønt! Sååå mange grøntsager er der dog måske nok ikke lige i den madpakke! ;)

Indhold:

  • Glaseret hamburgerryg
  • Flødekartofler
  • ½ pære i skiver
  • ½ æble i skiver
  • Jordbær!

Det færdige resultat

Madpakken her blev lavet da jeg testede dem,
(Madkassen var med i en bog om madpakker! Jep, jeg gik lidt over gevind!)
så det er lidt tid siden, men hold fast en god madpakke! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...