torsdag den 29. maj 2014

Madpakken #1

Glædelig Kristi Himmelfarts-ferie! Herhjemme er den så absolut tiltrængt!

Madpakker... Jep! Madpakker - et nyt begreb herhjemme...! Eller i alt fald noget vi ikke plejede at lave...! - og jeg har faktisk glædet mig til at lave dem! Derfor vil der også komme en ny "serie" omkring madpakker! Ikke kun fordi at det er noget jeg lige nu har meget fokus på, men også fordi at det hjælper mig med at holde mig kreativ! - og det vil jeg egentlig gerne holde igang, da jeg jo godt ved at min interesse måske på et tidspunkt er knap så positiv ;)

Denne gang er madpakken min!

Indhold:

  • Tærte m/ketchup til at dyppe i
  • ½ pære skåret i skiver
  • Salat med dressing

Det færdige resultat:


Sådan endte madpakken med at se ud og den så lige så godt ud, da jeg skulle spise den ;)
Så bliver man altså lidt glad!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...