torsdag den 15. maj 2014

Det der med tiden... og en ny serie!

Jeg havde egentlig planlagt at lave en lille serie omkring “Fra vuggestue til børnehave" - da der jo er en masse tanker om netop det område! Første afsnit skulle hedde “Fra vuggestue til børnehave - forberedelser!" og vise nogle af mine forberedelser - herunder køb af madkasse og andet gøgl!

Madkasse og gøgl er købt - fedt gøgl og jeg glæder mig til at fortælle jer om en af mine ynglingswebshops! Kunne (og gør nok...) købe mig fattig hos denne webshop! - men hvad er så anderledes? Jo Sputnikken er STARTET i BØRNEHAVE!! Drengen var klar og brugte i forvejen 90 % af tiden hos børnehavebørnene... Ofte spiste han med dem - enten fordi han selv spurgte eller også fordi andre børn spurgte om han ville... (Tudemor her blev meget glad over den kommentar...) Så nu var han altså klar - selvom han egentlig først skulle starte til august. Så fra den ene til den anden dag kom madpakken med og i fredags havde han sidste dag... Mandag var første dag i børnehaven (det er samme sted) og han hyggede sig og var glad. Han er super stolt over madkassen - mor er ved at lære det der med at lave den slags.... - og han er glad for sin nye plads...! Sååååå alt i alt: MOR TAG DIG SAMMEN!

MEN... Det skal nu ikke hindrer min lille serie! - og i næste uge starter jeg op med et "“Fra vuggestue til børnehave - forberedelser!" - og tak gud for, at jeg havde forberedt mig! For ellers havde han slet ikke haft en madkasse!!

KONKLUSION: Det bliver godt, det bliver gøgl og det bliver fyldt med MIG! (Som lige måtte trække vejret meget dybt i fredags!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...