søndag den 6. april 2014

Madplan uge 15! - en uge med ekstra meget arbejde!

Ja... For det bliver det! Jeg har nemlig allerede sagt ja til de første mange vikartimer... - og en anden ting er at jeg vil have uge 17 forberedt og kopieret, så jeg rent faktisk kan holde påske med min ferie! Så det bliver rigtig lange dage - og det kommer madplanen også til at vise! (Jeg er forresten ved at planlægge det fedeste forsøg omkring fotosyntese - I know, det er nørdet - men glæder mig sådan til at se elevernes ansigter!)

By the way! Vi fik prøvet One Pot Pasta - og det er godt nok nemt og lækkert! Næste gang sørger jeg lige for billede også, så I også kan få en opskrift ;)


Her er ugens madplan:

Mandag
Nem pastaret! - muligvis ovnbagt med skinketern og andre gode grøntsager!

Tirsdag

Onsdag
Hakkebøffer med kogte kartofler, ærter, bløde løg og brun sovs!

Torsdag
Hotdogs! - Perfekt og nemt mad til de rigtig lange dage!

Fredag
Fredag er ALTID svær, da det handler rigtig meget om dagsformen... Men enten Spareribs (the easy way...) eller en ovnstegt kylling på en god bund af grøntsager!

Lørdag
Sunday Roast - det Coco har lavet ser simpelthen så lækkert ud! Dog har jeg ikke lige en roastbeef, så medmindre jeg finder det på tilbud må det blive en andet steg! - Men det der skal altså prøves! 

Søndag
Brasset kartofler med spejlæg og toastbrød! – Vi nåede det ikke i sidste uge og jeg har en ide, som skal prøves af med de toastbrød!



Værsgo! Ugens madplan!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...