søndag den 16. marts 2014

Madplan uge 12!

Undskyld! Jeg har godt nok været fraværende den sidste tid! Men hold fast hvor har jeg haft travlt! - og så har jeg været syg... Med maveonde.. UF, en omgang!

Men nu er jeg forhåbentlig tilbage! Ugens madplan ser sådan ud:


Mandag
One pot pasta med gammeldaws grydestegt oksesteg!
Tirsdag
Frikadeller med kartofler og brun sovs! 
Onsdag
Amerikansk suppe! - Det er så længe siden!
Torsdag
En lasagnette! - så er der nem madpakke om fredagen ;)
Fredag
En steg eller en kylling - måske en bøf? - og måske en tiramisu til dessert!
Lørdag
Hjemmelavet pizza! - Vi fik det ikke sidste gang... Så nu skal det være! Jeg overvejer at prøve Lisbeths pizzaopskrift!
Søndag
Noget kød fra fryseren og så måske en nem pastaret - så er der både til mandagens madpakke og til en god aftensmad!


Værsgo! Ugens madplan!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...