onsdag den 26. marts 2014

Mad, vi OGSÅ har spist! #1

Ih, hvor har jeg savnet at blogge! Det er bare ikke det samme, når der "kun" kommer madplaner ind - som by the way, virkeligt har reddet mig den sidste tid! (Det giver virkelig fred, at man ikke hver dag skal tænke på, hvad man nu skal have at spise!)

Men hvad så... Har jeg slet ikke nogle opskrifter til jer? Jo, det har jeg! Men i dag, vil jeg lige vise nogle gengangere, som vi blandt andet har fået til aftensmad!



Jeg præsenterer:

Chicken Marsala - det gik godt første gang og her anden gang? Sputnikken og Hr. X storspiste, så der var kun lidt tilbage til frokost til mig! Forresten: Hvis du laver det... Så snyd dig ikke for den mest fantastiske frokost! Jeg storsmilede hele vejen igennem - så meget at mine kollegaer troede jeg gik med med hemmeligheder (Det gør jeg ikke! - Det smagte bare virkelig godt!)

Cottage Pie ala Sasibe - Den var SÅÅÅ lækker! Den er slet ikke så flot som sidst, men havde travlt og ville hente Sputnikken i klapvogn, så skulle være færdig! Det minder mig om: Jeg har fundet en ny måde at lave kartoffelmos - og den kommer næste gang der laves kartoffelmos i det lille hjem! Det er simpelthen for sjovt og for nemt!!

Så... Hvis I har tid og lyst... Så sæt dem på madplanen! Det er altså lækker aftensmad og frokost!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...