søndag den 12. januar 2014

Madplan uge 3 - for vi spiser stadig ;)

Hold da fast en uge!

Jeg er rigtig startet nu og det betyder der er meget nyt og så meget at lære at kende! Det betyder at jeg er drøntræt! Samtidig skal jeg igang med regelmæssigt løbetræning - har nemlig tilmeldt mig et Iform-løb! Nogle drømmer om at løbe en marathon og andre om at lave en Ironman - mig? Løbe 5 km til et Iform-løb! Så nu skal jeg altså tage mig sammen!

Samtidig har vi også været elendige til at følge madplanen... Sådan VIRKELIG elendig! Så der kommer nogle gengangere!



Mandag
Brændende kærlighed! - vi har nemlig nogle kartofler der skal bruges og så er det da lækkert!
Tirsdag
Tarteletter med høns i asparges - det er ikke længe siden vi fik det sidst, men det bliver en meget lang dag for hele familien!
Onsdag
Hr. X´s dag! - medmindre jeg er meget sød ;)
Torsdag
Meget sent hjemme - så enten laver manden mad eller udefra (hvis de ikke har spist inden jeg kommer...)
Fredag
Kylling med masser af smag - en opskrift fra Vores Børn!
Lørdag
Langttidsstegt kamsteg med kogte kartofler og brun sovs! - og måske en lille fræk frisk salat til!
Søndag
Kamstegsburger! - også kaldt flæskestegsburger!

Værsgo! Ugens madplan!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...