fredag den 27. december 2013

Glædelig jul!! - Og hold da op, hvor tiden går...

.... meget meget stærkt!

Jeg er simpelthen så ked af, at jeg har svigtet jer den sidste tid! Jeg har virkeligt savnet at skrive mine små indlæg til jer - det er så dejligt afslappende at skrive mine små indlæg til jer! Så afslappende og så hyggeligt! Jeg nyder virkelig at dele det med jer - men tiden har bare slet ikke været der den sidste tid!

Men ved vi hvad? December har været en god måned og vi har storhygget med min fantastiske Sputnik! Det lyder som en kliche - men julen er bare noget specielt, når man deler den med et barn! Især når man selv er med til at åbne den magiske juleverden op!

Så i år elsker jeg for alvor julen - for i år har jeg genoplivet min barndomstro på julemanden! For hvad kan ellers være den allerbedste måde at vise min søn den magiske verden, end ved at huske hvad der åbnede den op for mig?

- og jeg kan love jer for, at det har været en fantastisk oplevelse!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...