lørdag den 6. april 2013

Lørdag aften i afslapningens tegn!

- og det betyder herhjemme: Downton Abbey (var jeg den eneste der stortudede denne gang?) og så bare manden og jeg! Dejligt!

Så kan det naturligvis være, at det hele lyder sådan lidt underligt, når jeg nu sidder ved bloggen - men det er fordi det netop er ren afslapningstid. Det at være sammen samme sted uden at man behøver at skulle holde hinanden i hånden eller snakke hele tiden. Det vigtige er at han sidder lige i nærheden og at vi er sammen!

- og så bruger jeg tiden i dag på at gøre bloggen lidt bedre. En veninde har efterhånden overbevidst mig om, at jeg bliver da nødt til at have Bloglovin, så det har jeg nu (hvis I kan se det??)

Follow my blog with Bloglovin

Derudover har jeg set, at nogen har sådan en "Det læser jeg lige nu"-agtig op på siden... - og dem ting vil jeg også gerne have, så leder og leder - men lige nu finder jeg ikke det store? ØV!

Men alt i alt! Jeg har sørme fået bloglovin!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...